сабақтың нәтижелілігі байланысты - мұғалімнің сабаққа дайындығына қойы…

페이지 정보

profile_image
작성자 Sybil
댓글 0건 조회 28회 작성일 24-10-08 20:15

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=сабақтың+нәтижелілігі+байланысты+мұғалімнің+сабаққа+дайындығына+қойылатын+талаптар
 
 
сабақтың нәтижелілігі байланысты - мұғалімнің сабаққа дайындығына қойылатын талаптар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мұғалімнің күүнделікті сабаққа дайындалуы Оқу жұмысының табысты болуы мұғалімнің күнделікті сабақ жоспарына тікелей байланысты. Күнделікті сабақ жоспарлау. Күнделікті сабаққа даярланудың алғашқы сатысы сабақтың мақсатын анықтаудан басталады. Сабақтың мақсаты деп- сол сабақта оқытып-үйретуге және дамытуға байланысты мәселелердің шешілуін айтамыз. Сабақта өтілетін материалдардың мазмұны мен мақсаты, оқушылардың дайындық дәрежесі, олардың жас ерекшеліктері, мұғалімнің іс-тәжірибесі, оқытудың әдістері мен құралдарын анықтайды. Сабаққа қойылатын психологиялық талаптарға жататындар: Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру 35- 45 минуттарда 6 %- ды көрсетеді. Қазіргі сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар: Білімділік мақсаттың құрамдық элементтері, олардың дамытушылық және тәрбиелік мақсаттармен байланысын толық және анық нақтылау. оқушылардың дайындығын ескерумен қатар, сабақ мазмұнының оқу бағдарламасы мен сабақ мақсатының талаптарына сәйкестігін анықтау. Оқушылардың ғылыми білімді меңгеруі, іскерлігі мен дағдысының қалыптасуын сабақта және оның жеке кезеңдерінде бақылау. Сабақтың оқыту мате-риалдарын жоспарлау және оған мұғалімнің дайындығы. Ол үшін мыналар қажет. Сабаққа қойылатын талаптар Мұғалімдердің алдына қойылып отырған басты міндеттердің бірі оқытудың әдіс тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және жаңа педагогикалық технологияны меңгеру. Сабақтың нәтижелілігі мұғалімнің дайындық деңгейіне, оқушылардың оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыра алуына және ол оқу әрекетінің нәтижесін болжай алуына байланысты. Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар: 1.Оқу жұмысының түрлері қандай белгілермен сипатталады? «Білім беруді ұйымдастыру түрлері» деген ұғымға анықтама беріңіз. 2.Мектеп дамуының тарихында білім беруді ұйымдастырудың қандай негізгі түрлері қалыптасты? 3.Білім беруді ұйымдастырудың сыныптық-сабақтық жүйесі қандай ерекшеліктермен сипатталады? 4.Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар қандай? Сабаққа қойылатын дидактикалық талаптардың мәні неде? Сабаққа қойылатын талаптар. Исмагулова Салтанат Жарылкасыновна. Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, КММ "№22 жалпы орта білім ьеретін мектеп-лицей" тарих пәні мұғалімі. Мұғалімнің сабаққа дайындығы 2 бөлімнен тұрады – пәнді оқытуға жалпы дайындық Ал осыған сабақтың тиімділігі мен нәтижелілігі байланысты. Ал бұл өз кезегінде сабақта қолданылған әдістемелердің нәтижелілігі туралы тұжырымдауға мүмкіндік береді.Мұғалімнің шеберлігі, біріншіден, сабаққа дайындығы. Әрбір сабақта білім беру, даму және тәрбиелеу мақсаттарының бірлігі сақталуы керек. Әрбір сабақ оқыту процесінің басты заңдылықтарын жүзеге асыруға ықпал етуі қажет. Сабақта белгілі бір білімді баяндай отырып, оқушылардың пайымдауын. Сабаққа қойылатын талаптар. Исмагулова Салтанат Жарылкасыновна. Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, КММ "№22 жалпы орта білім ьеретін мектеп-лицей" тарих пәні мұғалімі. Сабақтың негізгі компоненттері. 1. Ұйымдастырушылық- сабақ бойы сыныпты ұйымдастыру, оқушылардың сабаққа дайындығы, тәртіп. 2. Мақсаттылық- оқушылар алдына сабақ мақсаты мен оның жеке кезеңдерінің мақсатын қою. 3. Ынталандырушылық – оқылатын оқу материалының берілген тақырып бойынша да, жалпы курс бойынша да маңыздылығын анықтау. Қазіргі сабаққа қойылатын талаптар. Сабақты дайындау мен өткізудегі мұғалімнің рөлі. Қазіргі сабаққа қойылатын талаптар. Сабақта оқушының оқу қызметін ұйымдастыру бұл оқушы мен. Жоспар құру үшін жарты жылдықтағы апталар саны мен дүниетануға бөлінген апта сағаттарын білу керек. Сағат сандарына орай тақырыптар бөлінеді, олар сол мерзімде өтілуі тиіс. Сабаққа қойылатын психологиялық талаптарға жататындар: Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру 35- 45 минуттарда 6 %- ды көрсетеді. Қазіргі сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар: Білімділік мақсаттың құрамдық элементтері, отан ана тақпақ балабақшаға олардың дамытушылық және тәрбиелік мақсаттармен байланысын толық және анық нақтылау. оқушылардың дайындығын ескерумен қатар, сабақ мазмұнының оқу бағдарламасы мен сабақ мақсатының талаптарына сәйкестігін анықтау. Оқушылардың ғылыми білімді меңгеруі, іскерлігі мен дағдысының қалыптасуын сабақта және оның жеке кезеңдерінде бақылау. Сабақтың оқыту мате-риалдарын жоспарлау және оған мұғалімнің дайындығы. Ол үшін мыналар қажет. Сабақты талдау және өзіндік талдау – мұғалімнің әдістемелік шеберлігін арттыру оқушылардың даму деңгейін, сабақ нәтижелілігін, дидактикалық принциптерін. Мұғалімнің күүнделікті сабаққа дайындалуы Оқу жұмысының табысты болуы мұғалімнің күнделікті сабақ жоспарына тікелей байланысты. Күнделікті сабақ жоспарлау. Күнделікті сабаққа даярланудың алғашқы сатысы сабақтың мақсатын анықтаудан басталады. Сабақтың мақсаты деп- сол сабақта оқытып-үйретуге және дамытуға байланысты мәселелердің шешілуін айтамыз. Сабақта өтілетін материалдардың мазмұны мен мақсаты, оқушылардың дайындық дәрежесі, олардың жас ерекшеліктері, мұғалімнің іс-тәжірибесі, оқытудың әдістері мен құралдарын анықтайды. Оқу орындары инновациялық талаптары:Оқу – тәрбие процесінің табиғатқа сәйкестік принципіне. Оқу пәндерінің құрамы әр жыл сайын қандай құжатпен реттеледі:Оқу жоспарымен. Оқу процесін ұйымдастыруға байланысты қойылатын талаптар ережелері:Оқытудың принциптері. Оқу процесіндегі мұғалімнің әрекеті:Жаңа білімдер жөнінде хабар береді,оқу материалын түсіндіреді,оқуды және бекітуді ұйымдастырады. Оқыту процесінің нәтижелілігін дидактикалық процесті оқыту жағдайымен бірлікте анықтау: диагностика. Сабақты жоспарлау:Мұғалімнің сабаққа тікелей дайындығы, тақырыптық жоспарды нақтылауы. Сабақты ұйымдастыруға кірмейтін формалар:Тәрбие сағаты. Сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар жүйесі. Сабақтың мақсаты айқын, мазмұны, жоспары және оның құрылымы алдын-ала белгілі болуы тиіс. Сабақ оқыту принциптерінің ережелері мен талаптарына сәйкес болуы қажет. Сабақтың ғылыми мазмұны оқушылардың жас және дара ерекшеліктеріне сай ұғынымды, түсінікті болуы керек. Сабақтың сапасын жақсарту үшін мұғалім оқушылар-мен қарым-қатынас жасау шеберлігін арттырып отыруы керек. Сабақтың нәтижелілігі мұғалімнің дайындық деңгейіне, оқушылардың оқу-танымдық әрекетін йымдастыра алуына және ол оқу әрекетінің нәтижесін болжай алуына байланысты. Сабаққа қойылатын талаптардың бірі оның құрылымдық икемділігі болып табылады. Сабақтың кәсіби бағыттылығы. Үй тапсырмасының тиімділігі және оны міндетті тексеру. Қолайлы моральды. Мұғалімнің тиянақты бір сабаққа дайындығы, яғни сабақты. жоспарлау, тақырыптық жоспарлауды әрбір жеке сабаққа. сәйкес нақтыландыру, сабақтың негізгі мазмұны.

погода на март в таразе, погода кордай приказ по скорой помощи рк, алгоритмы оказания неотложной медицинской помощи рк ән сөзімен, халық әндері текст как сделать так чтобы батарея быстро не садилась, сутек пероксидінен оттек алу как сделать так чтобы телефон быстро заряжался сан есімге 10 сөйлем құрау, реттік сан есімге сөйлем құрау компьютердің омыртқаға әсері, компьютердің адам ағзасына әсері бар ма заң адам құқығы мен бостандығының кепілі презентация, адам құқығы туралы заң помощник менеджера маркетплейса удаленно, менеджер маркетплейсов алматы




ерте жастағы балаларды дамыту институты
ұлттық тәрбие – ұлт болашағы
таным процесі деген не
ұлы есімдер қазақ тарихында
туған жердің төсінде эссе

.
==============================================================

~~~~~ детский мир уральск скачать приложение ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.